Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Já jezdil, v třiadevadesátém, s plně naloženou stopětkou skoro třičtvrtě roku do oblasti Bergama, L. di Iseo, L. di Garda třičtvrtě roku jako "gasarbajtr" (odhadem tak 10 cest) a k tomu jsem s ní byl o víkendech dvakrát v Liguri v oblasti Santa Margarita, Portofino, Janov a asi čtyřikrát ve Švýcarsku (St. Moritz, Lugano, Oblast kolem Berniny), výlety v horách kolem jezer nepočítaně. Jako naprostý antitalent na jakékoli stroje, natož auta, jsem s sebou nevozil nic. Je pravdou, že kamarád tam nějakou dobu měl taky stopětku s sebou něco vozil. nicméně, auto, které jeho tatik opečovával u nás jako děcko, mělo tři problémy a já, za celou dobu prakticky vůbec nic. Snad až na to, že jsem ji párkrát uvařil a musel nechat odpočinout, ale to bylo u tohoto auta docela běžné. Od té doby věřím tomu, že stroj musí mít nutně rozum a pokud se chce dostat domů a ví, jaký neschopa ho řídí, tak prostě dojede.;-D

1 0
možnosti
PN

V 1987 jsem jel na svatebni cestu do Parize Skoduli 120, zpatky pres Svycarsko. Meli jsme sebou i z nadrzi aso 120 l benzinu, abych ho nemusel kupovat cestou. Stacilo jednou ve Svycarsku asi 20 litru. Kazdopadne 20 l pod kazdym sedadlem a dalsich asi 40 v kufru zadelalo na dost slusny ohnostroj. Nastesti se nic nestalo. No ale ve Svycarsku jsme jeli k Zermatu a pad dale udolim reku a nakolec na sever pred Grimsell pass. Cestou temi serpentinami nahoru jsem musel dvakrat zastavit s uvarenym motorem a dolevat do chladice vodu z potoka.

0 0
možnosti
PK

Tak to jste byl připraven.:-)R^ Já taky vozil na doporučení znalců škodovek zásobní díly sebou, ale naštěstí jsem je nikdy nemusel použít. Pravdou je, že bych si ale na delší cestu netroufnul.

2 0
možnosti
PN

Dilo nahody. Ale byla to legrace, kdyz jsem prisel domu s pytlickem se tremi nebo 4 soucastkami. A jednu z nich jsem zrovna potreboval :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS